اعضای هیئت علمی - دانشکده ادبیات و علوم انسانی
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1404/02/18
محمود ولیدی
دانشکده ادبیات و علوم انسانی / گروه زبان انگلیسی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
ارتباط بین درونگرایی و برون گرایی و انتخاب استراتژی یادگیری کلمات توسط زبان آموزان عراقی
حسام یحیی شعلان 782 -
ویژگی های واژگانی-دستوری و تکنیک های متقاعدسازی مورد استفاده در تبلیغات یادگیری زبان در ویدئوهای یوتیوب:مطالعه موردی برنامه زبان آموزی بابِل
جواد عبدالکاظم جاسم 782 -
تاثیر استفاده از پادکست های تصویری از یادگیری زبان انگلیسی در کودکان نوپای عراقی
جمال خرجه خضر 781 -
تاثیر استفاده از راهبردهای پیش نگارشی حلقه ای مبتنی بر جستجو در فضای وب بر توانایی نگارش مقالات استدلایی و توصیفی در زبان آموزان عراقی
منتظر داخل جاسب 781 -
بررسی اثربخشی بازی های نقش آفرینی برخط چند نفره بر بهبود یادگیری زبان و افزایش انگیزه از منظر زبان آموزان و معلمان زبان انگلیسی
موحد آریان 781 -
بررسی ساختارهای بلاغی مورد استفاده در بخش نتایج مقالات پژوهشی در حوزه انگلیسی برای اهداف ویژه منتشر شده در مجلات تخصصی زبانشناسی کاربردی
ساناز مسیحی 780 -
بررسی تاثیر روش آموزش مشارکتی نگارش در فضای مجازی ویکی بر سه ویژگی پیچیدگی، دقت و روان بودن نگارش زبان آموزان ایرانی
درسا حسین پوریان 780 -
سنجش توانش دیجیتالی معلمان زبان انگلیسی ایران: برهمکنش سن، جنسیت، تجربه تدریس و اعتماد به نفس در به کارگیری فناوریهای ارتباطات و اطلاعات
سعید طهماسبی اصل 779 -
بررسی تطبیقی اثر سه راهبرد گفتاری متفاوت (بحث ساختارمند، گفتگوی کوتاه و حلقه مشاهده گر ) بر میزان درستی مهارت گفتاری در فراگیران عراقی زبان انگیسی
منی الموسوی 779 -
بررسی دسته های واژگانی در مقالات پژوهشی رشته های مهندسی: مقایسه نویسندگان انگلیسی زبان با غیر انگلیسی زبان
محمد صادقی قلعه سلیمی 778