اعضای هیات علمی

زهره گونی بندشوشتری

زهره گونی بندشوشتری

زهره گونی بندشوشتری    (EN Page)

دانشیار
شماره تماس: تلفن داخلی: 5859
پست الکترونیکی: 

زهره گونی بند شوشتری، دانشیار گروه زبان  و ادبیات انگلیسی در دانشکده ادبیات وعلوم انسانی دانشگاه شهید چمران اهواز است. او در این گروه دروس روش تدریس، مهارت­ها. ترجمه شفاهی. روان­شناسی زبان. انگلیسی برای اهداف ویژه. مطالعات یادگیری زبان. آموزش زبان در ایران و جهان و بررسی مسایل آموزش زبان تدریس می­کند. ایشان دارای تألیفاتی چند در حوزه­ی یادگیری زبان دوم در مجلات داخلی و خارجی است

کارشناسی، دبیری زبان انگلیسی، دانشگاه شهید چمران اهواز

کارشناسی ارشد، آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه شیراز

دکتری، آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه اصفهان

 

زبانشناسی کاربردی- مطالعات یادگیری زبان دوم

 

کتب



مقالات



مقالات (از کنفرانس)




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
علیرضا اعتمادی بررسی استفاده از افعال عبارتی در نوشته های دانشجویی و نویسندگان حرفه ای برگرفته از میکاسپ و مقالات پژوهشی کارشناسی ارشد 1402/12/22
زهراء تحسین طالب بررسی دانش دریافتی و زایای افعال عبارتی در زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی با تمرکز بر جنسیت و سطح مهارت کارشناسی ارشد 1402/12/19
زینب جبارمحمد بررسی بیان استراتژی های قدردانی مورد استفاده دانشجویان زبان انگلیسی عراقی کارشناسی ارشد 1401/09/10
گلناز زاده دباغ تاثیر دوزبانگی بر حافظه کوتاه مدت و میزان توجه بیماران افسرده ایرانی کارشناسی ارشد
محمد صالح شولی بررسی صلاحیت تدریس، پیشرفت حرفه ای و شیوه های کلاسداری مدرسان انگلیسی برای اهداف ویژه در عراق کارشناسی ارشد 1402/03/18
سیده شهربانو طبیب غفاری نگرش والدین به دوزبانگی. مطالعه ی ترکیبی مشارکت والدین ایرانی در یادگیری زبان دوم فرزندان کارشناسی ارشد 1401/10/27
کوثر عبادی بررسی نقش استفاده از راهبرد خود تنظیمی و انگیزه بر مهارت نگارش انگلیسی زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1402/04/13
محمد جواد عباسیان بررسی شیوه مدیریت کنشی و واکنشی کلاس درس معلمان ایرانی زبان انگلیسی و رابطه آن با خود کارآمدی و فرسودگی شغلی کارشناسی ارشد
علی عطار بازخورد تصحیحی شفاهی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی کانون زبان ایران: مقایسه اعتقادات بیان شده و عملکرد اجرا شده در کلاس های برخط همزمان و کلاس های حضوری دکتری
ایناس محمدفاضل عبدالجبار بررسی تاثیر استفاده از راهبرد خود تنظیمی زبان آموزان عراقی بر یادگیری دستور زبان و رفتار زبانی متفکرانه کارشناسی ارشد 1402/02/13
محمد مومنان زاده دانش محتوایی و آموزشی فناورانه معلمان پیش از خدمت زبان خارجی انگلیسی : مطالعه ای تطبیقی-کمی کارشناسی ارشد 1400/12/12
زینب هادی زاده یادگیری واژگان زبان دوم از طریق درونداد چند وجهی: پژوهشی در باب یادگیری تصادفی ساختارهای فرمول‌واره‌ای در زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد
ایمان ودیعی بررسی نقش یادگیری غیررسمی زبان انگلیسی مبتنی بر فناوری و عوامل عاطفی در تمایل زبان آموزان ایرانی به برقراری ارتباط کارشناسی ارشد
زهرا احمدپور کاسگری بررسی مهارت نوشتاری به زبان انگلیسی در فضای یادگیری ترکیبی با توجه به تأثیر سبک های یادگیری و بازخورد زبانی دکتری 1394/12/22
محسن استادیان نقش بازخورد اصلاحی شفاهی همزمان و غیر همزمان و چارچوب بندی انگیزشی در پیشرفت مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی: صحت، پیچیدگی، شیوایی و نگرش دکتری 1398/06/23
مریم اسماعیلیون بررسی مضامین بینا فردی در منابع درسی انگلیسی برای اهداف تجاری و گفتگو به ربان انگلیسی در محیط کار کارشناسی ارشد 1400/12/07
مینا افتخاری طلب مقایسه سطح ادراکی سؤالات درک مطلب امتحانات و متون درسی کتاب های انگلیسی دبیرستان و پیش دانشگاهی در ایران کارشناسی ارشد
الهام اکرمی آموزش تکنیک نظارت بر خود در انشا نویسی زبان آموزان غیر دانشگاهی کارشناسی ارشد 1390/06/28
مدینه البوغبیش تاثیر معرفی ساختار داستان از طریق پیش سازمانگرها بر درک شنیداری ومهارت خلاصه نویسی زبان اموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1395/06/24
نجمه امام موسوی ارتباط بین انگیزه و نگرش زبان آموزان ایرانی در خصوص یادگیری زبان انگلیسی و توانایی استنتاج زبان آموزان در درک شنیداری کارشناسی ارشد
ارسلان امینیان بررسی موضع روزنامه های شناخته شده آمریکایی در خصوص انتخاب دونالد ترامپ با تاکید بر ابزار نگرشی و از منظر نظریه ارزیابی کارشناسی ارشد 1398/11/29
رامینه باورصاداحمدی بررسی تاثیر متون فکاهی مرتبط در ارتقاء یادگیری دستور زبان توسط زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1393/06/26
خلیل باوی زاده تاثیربازه زمانی بازخورد اصلاحی بر یادگیری و یادسپاری واژگان و دستور زبان انگلیسی: تمرکز بر زبان آموزان ایرانی در فضای ارتباط هم زمان مجازی دکتری
بی پروای حقیقی - سمیه رویکرد چندمنظوره در آموزش با هدف انتقال مهارتهای نوشتاری به موقعیت های حرفه ای: مطالعه ی موردی آموزش گروهی در رشته های علوم پزشکی دکتری 1395/12/02
لیلا پاکدامن تاثیر بازخورد نوشتاری اصلاحی بر سطح اضطراب نوشتاری زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1395/03/23
عظیمه تکریمی بررسی نقش کارورزی مبتنی بر بازاندیشی در تغییرشناخت معلمان ایرانی زبان انگلیسی در دوره پیش از خدمت : مطالعه ای کمی- کیفی در باب اصلاح باورها دکتری 1396/04/17
سعید حسینی مهر نقش یادگیری تلفیقی در پیشرفت مهارت های گفتاری و نوشتاری: اجرای فعالیت های وب سایت محور در میان دانش آموزان ایرانی پایه اول دبیرستان در شهرستان دزفول دکتری 1399/07/29
امید خاتین زاده درک راهبردی زبان آرایه ایی توسط فراگیران زبان دوم درایران: تاثیر مقدمه های زبانی تحت الفظی وآرایه ایی کارشناسی ارشد 1392/10/21
افشین خادمی رابطه بین هوش موسیقیایی و زبانی و فهم واحدهای آوایی زنجیری و زبر زنجیری توسط زبان آموزان ایرانی از منظر بسندگی زبان دوم کارشناسی ارشد 1397/10/03
نیلوفر دانش خواه ّبررسی روند شکل گیری هویت دانشجو معلمان رشته آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از طریق "خود" اجتماعی، روانشناختی و گفتگویی: مطالعه چند جانبه آینده محور دکتری
علی داوودی تطبیق پیچیدگی چند لایه ای زبانی و واژگانی در گفتگوی گویشوران دو زبانه فارسی-انگلیسی با تمرکز بر ساختار زمانی-سلسله مراتبی در گفتار انسان کارشناسی ارشد 1400/06/17
رضایی-فاطمه تأثیر وبلاگ نویسی با هویت ناشناس بر مهارت نوشتن: بررسی عملکرد دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی رشته مترجمی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1394/06/30
محمود روحانی کاربرد نظریه سامانه های پیچیده-پویا در تغییرات انگیزشی در فراگیری زبان انگلیسی: یک مدل سازی کیفی پس نگرانه دکتری 1398/06/31
مصطفی زارع بررسی تعامل بین تمایل به برقراری ارتباط کلامی و انواع واکنشهای اصلاحی شفاهی در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در سطوح مختلف توانش زبانی دکتری 1399/05/25
آسیه زرانژاد تاثیر نگرش و انگیزه بر کاربرد استراتژیهای شناختی و فراشناختی در مهارت خواندن، توسط زبان آموزان ایرانی در مقطع کارشناسی کارشناسی ارشد 1394/03/24
سمیه شهری تاثیر دو عنصر رشته علمی و زبانی-فرهنگی بر مرجع نگاری در مقالات تحقیقی: بررسی مقابله ای بین دو حوزه علوم فنی و انسانی-اجتماعی دکتری 1396/06/27
سمانه ظهرابی بررسی مناظرات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از منظر مدل ارزیابی و تئوری کارکردی کارشناسی ارشد 1395/12/11
فرنوش عصاره تاثیرعامل زمان براستفاده ازضمایر شخصی در بخش مقدمه مقاله های تحقیقی رشته زبان شناسی کاربردی کارشناسی ارشد
عطار-علی آگاهی دانشجویان زبان انگلیسی در ایران از استراتژی های یادگیری لغات و تغییر نگرش آنها نسبت به استراتژی های مذکور: نگاهی بر استراتژی های مربوط به استفاده از فرهنگ لغت کارشناسی ارشد 1394/06/30
راحله علی نژادی تاثیر آموزش مبتنی بر بازی های دیجیتال بر یادداری کوتاه و بلند مدت نکات دستور زبان انگلیسی( وجه زمانی) کارشناسی ارشد 1394/10/05
زینب عیناوی بسته های خودآموزی، خوانش انتقادی و درک مطب: مورد مطالعه زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد
زهره غفوریان تاثیر بیان افکار به زبان مادری درپیشبرد مهارت انشا نویسی به زبان انگلیسی توسط زبان اموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1390/06/28
فاطمه گلشن زاده بررسی عبارات تردیدی و تاکیدی در مقدمه پابان نامه های ارشد و مقالات تحقیقی در حوزه زبان شناسی کاربردی با توجه به جنسیت نویسندگان کارشناسی ارشد 1396/12/06
راضیه گله داری فرد تاثیر بازخورد معلم از طریق صدای ضبط شده و مذاکره بر توانایی نوشتاری زبان آموزان کارشناسی ارشد 1391/06/27
الهه گودرزی آموزش با هدف انتقال مهارتهای نوشتاری به زبان انگلیسی برای اهداف ویژه دانشگاهی از طریق طراحی مشترک برنامه درسی و ارائه چنذ وجهی: مورد مطالعه دانشجویان ایرانی تحصیلات تکمیلی مهندسی دکتری 1401/11/30
فاطمه محمدیان تاثیر ترکیبی بازخورد اصلاحی گسترده و مراوده تحلیل زبانی بر متون اصلاح شده و جدید: تمرکز بر صحت نوشتاری و فراگیری زبان دوم توسط زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1400/12/04
فرزانه میر پردازش دقیق واژگانی و فراوانی مواجهه واژگانی در یادسپاری واژگان زبان دوم: قدرت پیش بینی دو معیار سنجش تمرین واژگانی و تمایل زبان آموزان دکتری
پگاه ممبینی بررسی عبارات موضع نما بخش نقد کتب در مجلات انگلیسی: تحقیق میان رشته ای زبانشناسی کاربری و فیزیک کارشناسی ارشد 1392/07/22
سیدمهدی موسوی استراتژی های متنی در گفتمان سیاسی: تاکید بر تحقیر و حسن تعبیردر مذاکرات هسته ای ایران کارشناسی ارشد 1395/12/04
زهرا نادری لردجانی بررسی رابطه بین نوع شخصیت دانشجویان زبان انگلیسی ایرانی و درک مطلب آنها از ژانرهای مختلف کارشناسی ارشد 1393/04/08
فاطمه نام خواه تاثیر عوامل بالقوه بر استفاده از عبارت های فعلی چند معنایی در زبان انگلیسی توسط زبان آموزان سه زبانه ی ایرانی کارشناسی ارشد 1400/12/10
سودابه نظری شول تاثیر آگاهی از استعاره بر مهارت درک مطلب و آزمون کلوز در دوره ی انگلیسی با اهداف ویژه: بررسی عملکرد دانشجویان ایرانی علوم پایه ی رشته پزشکی کارشناسی ارشد 1395/02/27
محمدرضا نگاهی تأثیر بازخورد نگارشی گسترده مستقیم و غیرمستقیم بر دانش دستوری صریح و ضمنی و مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی دکتری 1398/06/25
وحیده هادوی نیا تشخیص مرزهای اپیزودی در بیان روایی شفاهی فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران کارشناسی ارشد 1391/08/01
ارمین هرمزی تاثیر نوع گرایش نیمکره مغز بر درک مطلب فعالیت محور در بین زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1397/12/07
مسعود ورناصری قند علی پژوهشی بین زبانی درباره تاثیر باورها و نگرش معلمان زبان انگلیسی و عربی مقطع دبیرستان نسبت به یادگیری و آموزش زبان دوم در ایران دکتری 1396/04/25
شماره تماس: تلفن داخلی: 5859
پست الکترونیکی: