اعضای هیات علمی

کیومرث رضوی پور

کیومرث رضوی پور

کیومرث رضوی پور    (EN Page)

دانشیار
شماره تماس: تلفن داخلی: 5862
پست الکترونیکی: 

کیومرث رضوی پور کارشناسی خود را از دانشگاه شهید چمران اهواز و مدرک کارشناسی ارشد و دکتری خود را از دانشگاه شیراز اخذ نمود. وی هم اکنون استادیار گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه شهید چمران اهواز است. 

کارشناسی، دبیری زبان انگلیسی، دانشگاه شهید چمران اهواز

کارشناسی ارشد، آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه شیراز

دکتری، آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه شیراز

 

آزمون سازی

کتب



مقالات



مقالات (از کنفرانس)




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
شیدا آذین فرد بررسی گفتمان های نوشتن در سرفصل های دروس نگارش رشته های زبان انگلیسی در دانشگاه های ایران کارشناسی ارشد
عبدالرحمن باوی ملغمه ی نگارش، هویت های معلم و فعالیت های بازخورد در دوره های آمادگی نوشتن آیلتس از دیدگاه ماتریالیستی نو کارشناسی ارشد 1402/06/28
فروزان بمانی بررسی فنون اقناع در بازاریابی آزمون های آزمایشی در نظام آموزش موازی ایران کارشناسی ارشد
هژیر جهان پور بررسی اجحاف زبانی در حق دانش آموزان عرب در کلاس های زبان انگلیسی مدارس دولتی شهر اهواز کارشناسی ارشد
حوریا خرم ابادی هویت ارزشیابی دبیران زبان انگلیسی در مقاطع دانشگاهی در ایران: تحقیق روایی کارشناسی ارشد
فاطمه رسولی نژاد استفاده از فنون اقناع توسط دانشجویان در اعتراض به نمرات پایان ترم: مورد دانشجویان رشته زبان انگلیسی دانشگاه شهید چمران اهواز کارشناسی ارشد
سیدعلی سواری سنجش مهارت شنیداری کلاسی در محیط EFL : پژوهشی مبتنی بر نظریه ی عمل کارشناسی ارشد
نیما فرزانه بررسی مفاهیم و انگاره های اثبات گرایی منطقیِ حاکم بر پژوهش کیفی در زبان‌شناسی کاربردی بر اساس نظریه پسا ساختاری دکتری
انیس کاظمی اعتراض به نمره در میان دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی: نگاهی از منظر سنجش زبان انتقادی کارشناسی ارشد 1403/07/15
احلام کوت نیسی آزمون های زبان و ایدئولوژی نئولیبرالیسم در گستره زبانی ایران کارشناسی ارشد
محبوبه منصوری تقلای عاطفی وابسته به ارزیابی : نگاهی بر مربیان ایرانی غیر رسمی ( حق التدریس) زبان انگلیسی. دکتری
نیلوفر نورزاده تحلیل عاملی اکتشافی در تحقیقات زبانشناسی کاربردی: تکیه بر مبانی فلسفی کارشناسی ارشد 1401/07/23
خالد السعدی سواد ارزیابی زبان در عراق: سیاست ها ، منابع و آموزش کارشناسی ارشد 1400/07/10
ازیتا بخشی سواد ارزشیابی زبانی و برداشتها از اهداف ارزشیابی: رویکردی مبتنی بر مدل تعادل ساختاری کارشناسی ارشد 1396/03/29
اذین جویلی معیارهای سنجش کیفیت ترجمه در نقدهای ترجمه: مقایسه ای میان ژانرهای مذهبی و ادبی کارشناسی ارشد 1398/04/24
پریسا حبیب الهی تاثیر جهت گیری هدف بر آزمون زدگی: پژوهشی مبتنی بر مدل سازی معادلات ساختاری کارشناسی ارشد 1398/11/28
سیده فهیمه حسینی تاثیر آزمون آیلتس بر جو کلاس در دوره های آمادگی مکالمه آیلتس کارشناسی ارشد 1396/07/05
مهدی خادم سبزقبا سبک شخصی حل مساله و راهبردهای درک مطلب حین خواندن: یک مطالعه ی چند متغیره دربرگیرنده ی جنسیت و قومیت کارشناسی ارشد 1394/11/19
مریم دل صاف بررسی تاثیر آزمون آیلتس بر برنامه های اندرویدی آمادگی آزمون با تاکید بر مهارت نوشتار کارشناسی ارشد
داریوش ذاکری مطاله ی سواد ارزیشیابی مهارت نوشتن معلمان زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1399/12/14
بهناز راجی کیفیت مطالعه در پایان نامه های کارشناسی ارشد در حوزه زبان شناسی کاربردی: با تمرکز بر ابزار جمع آوری داده های کمی کارشناسی ارشد 1398/11/28
ارزو رستگاران نقش سواد ارزشیابی و خودکارآمدی نویسنده در کیفیت نوشتار و موفقیت تحصیلی کارشناسی ارشد
افشین رضایی ارزیابی گروهی پویا از دستور زبان فراگیران زبان انگلیسی: رویکرد توسعه ای مایکرو جنتیک کارشناسی ارشد 1394/06/25
فاطمه روحانی تنکابنی فارسی: طبقه بندی تشخیصی آزمون سرنوشت ساز خواندن: به کارگیری مدل جی دینا دکتری 1400/04/28
فاطمه ساعدی اعتبار سنجی و کاربرد مقیاس برای سنجش جنبه های درک ادبی دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات انگلیسی کارشناسی ارشد 1398/06/30
سارا صفری اردکانی طراحی، روایی سنجی، و کاربرد یک آزمون خودتنظیم گر در یادگیری دستور زبان انگلیسی کارشناسی ارشد
فاطمه طاهری عوامل موثر در نمره دهی معلمان ایرانی زبان انگلیسی : مقایسه ی مدارس متوسطه ی دولتی و غیرانتفاعی کارشناسی ارشد 1397/12/07
سیدعباس عبادی بررسی تأثیرات آزمون بسندگی هوانوردی بر دوره های آماده سازی و کنترلرهای ترافیک هوایی در ایران کارشناسی ارشد 1397/12/08
سمیه عطایی تاثیر آزمون تخصصی ورودی کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی بر شیوه ی یادگیری ادبیات انگلیسی و کتاب های آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد
طاهره فیروزی مهارتهای معلمان زبان انگلیسی دوره دبیرستان در ارزشیابی کلاسی: طراحی، روایی سنجی و کاربرد آزمون سواد ارزشیابی دکتری 1398/04/05
مهسا کرامتی بررسی استنباط های مربوط به تعمیم سازی و پیامدهای آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشجویان دوره دکتری در دانشگاه شهید چمران اهواز: پژوهشی در باب روایی سنجی استدلال محور کارشناسی ارشد 1401/12/21
فاطمه گوهریان سواد ارزشیابی معلمان زبان متوسطه دوم در ارزیابی مهارت نوشتن: نگرشها، سواد نظری و کاربردی کارشناسی ارشد 1399/12/14
خدیجه مقدم نقش سرمایه ی سمبولیک و مادی در تعلق خاطر به فرهنگ بومی در دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان کارشناسی ارشد 1395/06/29
محبوبه منصوری تاثیر برداشت داوطلبان از ساختار و اهداف کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی بر روی روش های آمادگی برای کنکور: پژوهشی مبتنی بر تحلیل مدل معادلات ساختاری کارشناسی ارشد 1395/06/20
کمال نواصر سیاست زبانی خانواده های عرب اهواز: میزان استفاده و نوع نگرش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی. کارشناسی ارشد 1399/12/09
مینا همایونی بررسی چشم انداز زبانی در اهواز و شیراز:تمرکز بر سیاست و ایدئولوژی زبان کارشناسی ارشد 1395/06/31
معصومه ورناصری قندعلی پژوهشی پیمایشی در باره ی سطح بندی زبان آموزان در زبانکده ها کارشناسی ارشد
مسلم یوسفی رابطه بین جو سازمانی و رضایتمندی شغلی معلمان زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1394/06/30
شماره تماس: تلفن داخلی: 5862
پست الکترونیکی: