MAHMOOD VALIDI

Assistant Professor

Update: 2025-05-08

MAHMOOD VALIDI

دانشكده ادبیات و علوم انسانی / گروه زبان انگلیسی

Master Theses

  1. ارتباط بین درونگرایی و برون گرایی و انتخاب استراتژی یادگیری كلمات توسط زبان آموزان عراقی
    حسام یحیی شعلان 1403
  2. ویژگی های واژگانی-دستوری و تكنیك های متقاعدسازی مورد استفاده در تبلیغات یادگیری زبان در ویدئوهای یوتیوب:مطالعه موردی برنامه زبان آموزی بابِل
    جواد عبدالكاظم جاسم 1403
  3. تاثیر استفاده از پادكست های تصویری از یادگیری زبان انگلیسی در كودكان نوپای عراقی
    جمال خرجه خضر 1403
  4. تاثیر استفاده از راهبردهای پیش نگارشی حلقه ای مبتنی بر جستجو در فضای وب بر توانایی نگارش مقالات استدلایی و توصیفی در زبان آموزان عراقی
    منتظر داخل جاسب 1402
  5. بررسی اثربخشی بازی های نقش آفرینی برخط چند نفره بر بهبود یادگیری زبان و افزایش انگیزه از منظر زبان آموزان و معلمان زبان انگلیسی
    موحد آریان 1402
  6. بررسی ساختارهای بلاغی مورد استفاده در بخش نتایج مقالات پژوهشی در حوزه انگلیسی برای اهداف ویژه منتشر شده در مجلات تخصصی زبانشناسی کاربردی
    ساناز مسیحی 1401
  7. بررسی تاثیر روش آموزش مشاركتی نگارش در فضای مجازی ویكی بر سه ویژگی پیچیدگی، دقت و روان بودن نگارش زبان آموزان ایرانی
    درسا حسین پوریان 1401
  8. سنجش توانش دیجیتالی معلمان زبان انگلیسی ایران: برهمکنش سن، جنسیت، تجربه تدریس و اعتماد به نفس در به کارگیری فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات
    سعید طهماسبی اصل 1400
  9. بررسی تطبیقی اثر سه راهبرد گفتاری متفاوت (بحث ساختارمند، گفتگوی کوتاه و حلقه مشاهده گر ) بر میزان درستی مهارت گفتاری در فراگیران عراقی زبان انگیسی
    منی الموسوی 1400
  10. بررسی دسته های واژگانی در مقالات پژوهشی رشته های مهندسی: مقایسه نویسندگان انگلیسی زبان با غیر انگلیسی زبان
    محمد صادقی قلعه سلیمی 1399