Faculty Members

Amir Mashhadi

Amir Mashhadi

Amir Mashhadi    (FA Page)

Assistant Professor
Contact Number: -
Email: 

In 2006, Amir Mashhadi received a bachelor's degree in Teaching English as a Foreign Language from Shahid Rajaei Teacher Training University of Tehran, and in 2010, he obtained a master's degree in Teaching English as a Foreign Language from Shahid Chamran University of Ahvaz. After passing a research course on e-learning and application of technology in language teaching from the University of Madrid, Spain, he defended his doctoral dissertation in Teaching English as a Foreign Language at Shahid Chamran University of Ahvaz in 2016 and is currently an associate professor of English language teaching at this university. His research interest is in the application of technology in language teaching.

 

BA: Teaching English as a Foreign Language, Shahid Rajaei University of Tehran

MA: Teaching English as a Foreign Language, Shahid Chamran University of Ahvaz

PhD: Teaching English as a Foreign Language, Shahid Chamran University of Ahvaz

 

Application of technology in language teaching

Books



Articles



Articles (from conference)




FirstName And Last Name Project Name Degree download-thesis def-date
اثر استفاده از مترجم گوگل به عنوان ابزار فناوری آموزشی بر مهارت نوشتار انگلیسی دانشجویان عراقی M.S 1400/11/30
تاثیر دوره ی ضمن خدمت آموزش زبان به کمک فناوری سیار بر نگرش معلمان زبان انگلیسی ایرانی M.S 1402/11/30
بررسی دریافت معلمان زبان انگلیسی عراقی از مفهوم پژوهش در آموزش زبان انگلیسی M.S 1402/11/25
تاثیر دستیار صوتی گوگل بر تمایل زبان آموزان بزرگسال ایرانی به برقراری ارتباط در یک محیط دیجیتال یادگیری غیر رسمی انگلیسی بر مبنای شیوه تعامل و تفاوت های جنسیتی M.S 1402/06/29
رابطه جو سازمانی و رضایت مندی شغلی معلمان انگلیسی در دبیرستان های خصوصی و دولتی عراق M.S 1400/12/05
بررسی دانش محتوایی، آموزشی و فناورانه معلمان عراقی زبان انگلیسی دبیرستان های دولتی و خصوصی در دوران شیوع بیماری کووید–19 M.S 1402/02/23
بررسی تاثیر فن فیکشن بر روانی نوشتار انگلیسی زبان آموزان دبیرستانی ایرانی در کلاس درس معکوس M.S 1402/07/24
بررسی اثر بخشی آموزش معکوس بر عملکرد مهارت نوشتاری فراگیران عراقی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی M.S 1402/03/25
آموزش معکوس اصطلاحات انگلیسی به زبان آموزان ایرانی: مطالعه ی تطبیقی M.S 1402/07/16
اثر پودمان ترکیبی آموزش نوشتار بر توانایی نوشتار انگلیسی دانشجویان عراقی M.S 1400/12/12
بررسی مقایسه‌ای تأثیر بازخورد اصلاحی مبتنی بر فناوری و معلم محور در بهبود دقت نوشتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی M.S 1402/12/16
بررسی اولویت ها و آمادگی فراگیران عراقی زبان انگلیسی برای یادگیری سیار در آموزش عالی M.S 1400/06/21
بررسی دانش محتوایی، آموزشی و فن آورانه معلمان بزرگسال ایرانی زبان انگلیسی در مؤسسات خصوصی زبان انگلیسی M.S 1402/07/18
بررسی اولویت ها و آمادگی معلمان عراقی زبان انگلیسی در خصوص یادگیری سیار در آموزش عالی M.S 1400/12/02
اثر کاربرد فلش کارت های دیجیتالی در پودمان ترکیبی آموزش واژگان انگلیسی به دانشجویان عراقی رشته پزشکی M.S 1401/04/15
Contact Number: -
Email: